lørdag den 2. oktober 2010

Hendes bedste ven - En star

Du var en gang min ven, men hun tog dig fra mig.
Du tror hun elsker dig, men nej.
Hun er fortabt i søgelyset.
Hun er ikke fortabt i dig.

Hvad er det du ser i hende, som du ikke ser i mig?
Hvad er det en fortryllelse, hun har kastet over dig?
kan jeg nå at bryde den, inden hun knuser dig helt?

Du var en gang min ven, men hun tog dig fra mig.
Du tror hun elsker dig, men nej.
Hun er fortabt i søgelyset.
Hun er ikke fortabt i dig.

Det hele gik så godt, men så tog du væk.
Der mødte du hende, hun var smart og fræk.
Jeg var bare din barndoms ven, en helt almindelig en.
Det har gjort min hjerte til en sten, der ligger under den grøne gren.

Du var en gang min ven, men hun tog dig fra mig.
Du tror hun elsker dig, men nej.
Hun er fortabt i søgelyset.
Hun er ikke fortabt i dig.

Nå du nu en gang bliver træt at det hele, ved du hvor jeg er.
Mit hjerte er blevet hårdt og svære at knække.
Men lykkes det for dig alligevel en skønne dag,
vil jeg blive den lykkeligeste på denne jord.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar